paulinevanaelst.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

pauline

Myrthe

Heeej Pauline!

Er is al een site! Goede voorbereiding! :-)
Ik wens je heeel veeel plezier daar!!
Een hele mooie ervaring voor jouw!!
Ondertussen begint hier de 2de zit! :-)
De 30ste is de laatste en dan nog op reis, want wij beginnen pas binnen een dikke maand!

Tot snel! Want ik reis zeker mee!! :-) X

wouter van pelt

veel plezier in philli

Sabine Peeters (Renotec)

Hoi Pauline, aan uw Amerikaans avontuur begonnen?
Geniet ervan....! En veel succes!

Groetjes!
Sabine

Barbara uw meter

Hello Pauline,
wij volgen je graag in het verre Amerika, ik heb
gehoord dat het daar snik heet is, ik verheug me op
je verhalen en commentaren.Veel succes ginds en tot binnenkort.

Nathalie

Wat ben ik jaloers! Ik reis via je blog ook een beetje mee :-) leuke afwisseling met pampers en flesjes!

Geniet er maar goed van want het zal voorbij vliegen!
Dikke kus uit Brussel
x

hello paulintje
ik heb niews van u door papa, ik ben zo blij dat je het zo goed hebt ginder ! ik wacht naar u volgende verhalen!!!
heel veel kusjes

Tante Lief

Dag Paulientje,
Leuk te horen dat je het ginder zo goed stelt en dat je al veel vrienden gemaakt hebt!En voor de klas staan is ook een hele belevenis , hé!
Vorige zaterdag was het familie-uitstap in Molenheide en de bomma had het zodanig geregeld dat Tante Lief en Nathalie met Maxine en Jeffke mee"mochten" . Het was een leuke , warme dag in Planckendaal en de bomma heeft met volle teugen genoten. Fier heeft ze de ganse dag onze Jeff geduwd en telkens we een oudje tegenkwamen moest ze vertellen dat ze nog zo goed kan stappen......! Ons Maxine wordt ongelooflijk schattig en elke week leert ze nu woordjes bij! Haar eerste zinnetje , nu vorige zondag , ik citeer: " bompa ook een jongen". De manier waarop ze dit zei was echt grappig : ze denkt eerst heel diep na bij elk woordje en maakt zo haar zinnetje af! Ze heeft ook een nieuw bedje gekregen hier in Oelegem en je mag 1 keer raden wat de kleur van de lakentjes zijn....! Dit weekend is ze blijven slapen maar telkens ik ze in haar bedje leg , zegt ze : "groot bed" en waar is ze dus beland ' s nachts om 2h......... juist tussen nonkel René en mij in!!!!! Onze Jeff groeit als kool. Hij huilt al wat minder en sinds vorige week kan hij ongelooflijk mooi lachen. Hij heeft ook heel graag dat je met hem bezig bent en dan maar kraaien.....! Vorige week hebben we hier in Oelegem een baby-borrel voor hem gegeven en het was weeral een leuk feestje.
Ziezo , dit was een beetje nieuws uit Oelegem, ik ga nu vertrekken naar school. Ik heb dit jaar 2 heeeeeeel gote klassen ( 26 man) waarvan de meeste geen wiskunde kunnen of het niet graag doen dus dat beloofd, hé!
Ik wens je nog een zeer toffe tijd en veel ervaringen en we blijven je volgen hoor!
Tot schrijfs!
Dikke kus
Tante Lief

dag paulintje
wat een weekend!! zelfs de kakkelakers hebben het niet kunnen bederven.als het hier maar oiok zo een goede weer was, ik heb u verhalen toch zo graag, stuur er maar heel veel!
kusjes+++++