paulinevanaelst.reismee.nl

Philadelphia! ( 12 jan - 14jan)

In Philadelphia zijn we vrij laat aangekomen dus hebben we niet veel meer gedaan en zijn we vroeg in ons bed gekropen! De volgende dag zijn we de belangrijkste dingen gaan zien zoals de independence bel en het stad huis. Op een bepaald moment was er een soort kerk met 11 verschillende kamers met allemaal verschillende bouwstijlen in. We konden alleen maar een tour volgen met een gids dus dat hebben we dan maar gedaan. Maar uiteindelijk kwamen we erachter dat dit een gebouw was van de vrij metselaars of zoiets.... De leden van verschillende lodges kwamen hier samen om te vergaderen. De ruimtes waren wel inderdaad in verschillende bouwstijlen. Van Renaissance tot Egyptisch. We vonden het uiteindelijk toch maar een beetje louche

Surprised
, maar het was wel leuk om te zien ! We zijn ook naar de reading market geweest waar je de beruchte Phili Cheessteak kan eten... hier heb ik me toch niet op gewaagd... ik wilde graag de dag gezond overleven
Tongue out
! Dit was onze laatste avond dus dan zijn we lekker ( en iets duurder :p) gaan eten en daarna nog uitgeweest!! De bars sluiten hier wel al om 2 am, maar dat was misschien niet zo slecht want ik zit hier nu op het moment in de zetel in ons hostel met toch wel een kater en Aïko die slaapt hier naast mij met een iets groter kater haha!
Zo hebben we ons avontuur toch op een super leuke manier afgesloten!

Ik begin toch wel zenuwachtig te worden ze. Vanavond stijgen we op en komen we naar huis!! Natuurlijk zijn we beide heel blij dat we naar huis komen, maar we zijn toch verdreitig dat ons avontuur erop zit!!

We zullen deze tijd hier in Amerika zeker NOOIT vergeten!!

Kuss pol x

Anneke

Alvast een fijne vlucht, slaap maar veel onderweg want er zullen veel vrienden wachten op een berichtje om met jullie af te spreken!
xx