paulinevanaelst.reismee.nl

Thanksgiving!

Hi iedereen,

Ik weet dat het zeer lang geleden is dat ik nog iets op men blog heb geschreven! Maar ik zal dit nu volledig goed maken .... Ik zal proberen om mijn reisverhalen meer up to date te houden!


Thanksgiving.

Voor thanksgiving ben ik uitgenodigd geweest door de familie van Kristi. Kristi is meisje dat 2 jaar geleden met Katrien een uitwisseling heeft gedaan naar België. Hier heb ik haar dan ook leren kennen.

Zij en haar tweelingzus Sarah zijn me op de campus komen ophalen om dan naar hun huis in Mars hill te rijden, een dorpje 30 min rijden van Ashville. Zij wonen in een ongelofelijk mooi houten huis. Het is wel vrij afgelegen! De ouders en de broer Zack zijn super vriendelijk en hebben me heel goed ontvangen. Hier heb ik dan 5 dagen in een aparte kamer met eigen badkamer gewoond. Op thanksgiving zijn we naar een tante gereden om daar een echt thanksgiving dinner te hebben. Dit met de originele turkey, mashed patatoes van gewone en sweet patatoes. Natuurlijk ook de mac and chees en de gravy. Het dessert was het lekkerste deel van het dinner want er was een man dat patissier in Frankrijk had gestudeerd

Laughing

Die avond zijn we dan al om 10u in ons bed gekropen om, om 2u s'nachts op te staan en te gaan shoppen op black Friday. Hier kan je alles veel goedkoper krijgen. Dit was echt heel leuk maar toch ook wel een beetje gevaarlijk. De mensen vechten echt voor schoenen.... Zelfs al zijn het lelijke schoenen!!

We zijn ook één van de dagen naar Ashville down town gereden. Dit is een klein maar leuk stadje met veel kunst en unieke kleren winkeltjes. Hier ben ik alleen met Kristi naartoe geweest. Een zeer leuke en ontspannende namiddag!

Het was een zeer fijne week met het gezin Schmit!

Kuss pol

Reacties

Reacties

neut pierre

Het is fijn om nog eens van je te horen. De amerikanen kunnen inderdaad zeer gastvij zijn en het is super om zoiets zoals Thanksgiving te mogen meemaken.

Bénédicte

haha "zelfs al zijn het lelijke schoenen".. :p

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!