paulinevanaelst.reismee.nl

Boone

Naar het afgelopen weekend heb ik heel hard en lang uitgekeken.
Met 15 man zijn we vrijdag 3pm in twee grote auto's vertrokken naar Boone, dit is een dorp in de bergen van NC. Nee, ik ben aan het liegen ... om 3 pm zijn we de auto's beginnen inladen maar omdat iedereen zoveel bij had ( en omdat de drank voorraad nogal groot was) hadden we een uur nodig om te vertrekken. Maar iedereen en zelfs de 60 eieren die we bij hadden zijn na 2 uur rijden aangekomen in een ongelofelijk mooie cabin. Volledig van hout met een, piano, haard en jacuzzi. Iedereen was gewoon weg stil wanneer ze het huis binnen gingen maar na een aantal seconden begon iedereen te lopen voor het beste bed uit te kiezen.
Die avond was eerst zeer gezellig door te koken met een glas wijn en lang aan tafel te zitten en werd dan ongelofelijk leuk door in de jacuzzi te zitten en politie over de vloer te krijgen.
De buren hadden de politie gebeld voor geluidsoverlast maar de politie vertelde ons zelf dan hij in een bandje speelt en hetzelfde probleem heeft, dus we moesten ons geen zorgen maken.
De volgende dag wanneer iedereen door zijn of haar kater was doorgekomen en nog 5 anderen waren aangekomen zijn we gaan wandelen in de bergen. De meeste wilden niet meer verder wandelen naar een bergtop en zijn het avond eten gaan kopen. Maar ik ben met 9 anderen naar een bergtop geklommen om daar de mooiste zonsondergang ooit te zien. Ik denk dat dit één van de leukste momenten was.
Omdat we dan toch best wel lang gewandeld hadden, hebben we een bbq gehouden, alle ja de eerste 10 min want de gas van de bbq was op haha! Dan hebben we het vlees maar in de pan gebakken. Die avond opnieuw in de jacuzzi met alleen de meisjes en daarna binnen rond de haard met Frank Sinatra en wijn. Haha lijkt raar maar echt gezellig!!

Volgende ochtend om 8u opgestaan om alle rommel op te kuisen en een laatste ontbijt te hebben om dan te vertrekken. Maar omdat iedereen nog niet naar huis wilde zijn we nog aan een meer in het zonnetje gaan liggen en zijn we in ' blowing rock' een klein gezellig dorpje het beste ijs ooit gaan eten.
Om 5 pm waren we terug thuis en zat onze trip er op.

Een week gelden was ik een beetje homesick, maar na dit weekend wil ik hier niet meer weg!! Ik hoop dat de laatste 3 weken nog heel lang zullen duren......

Dikke kus Pol

Reacties

Reacties

pierre

Weer een prachtig verhaal. Fijn dat je naar de bergtop zijt gegaan en hebt kunnen genieten van de prachtige zonsondergang. Geniet nog van je laatste weken.

bonne maman

ja paulintje dat moet ginder wel formidabel zijn maar ik hoop wel dat jij ook graag naar ons terugkeert
kusjes
bonne maman

Nonkel Patrick

Hallo Pauline,
Ik heb net een aantal van je verhalen gelezen en het doet me plezier te horen dat je het echt naar je zin hebt. Je zal zeker mooie herinneringen overhouden aan je verblijf in de US! Hopelijk verlopen de resterende dagen nog in de beste omstandigheden en we kijken al uit naar je thuiskomst zodat je ons nog meer over je ervaringen kan vertellen.
Groetjes
Patrick

Bénédicte

Ben echt officieeel jaloers op wat jij allemaal meemaakt ginder !! haha :-p
ook al wil je die leuke tijd ginder nog lang beleven, ik ben toch al de dage aan het aftellen totdat je terugbent :o) hehe, ik mis u nu echt hard polet !!
amuseer u nog super, en nie ginder blijven want we hebben u hier te hard nodig! :-)
tot skype's seffes jipeeeeeeeeee !!!
dikke kus,
Bénédicte

Eline

Pauliiinee! I miss you!
tis wel echt altijd leuk om u verhalen te lezen!! :) having the time of your life zegt! ;)
ik hoop da je nog heel erg geniet van de laatste weken..! maar ik kijk stiekem ook al uit naar de dag da je terugkomt zne ;)

have fuuunn!!

xoxoxo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!