paulinevanaelst.reismee.nl

een beetje algemeen nieuws!

Hi iedereen!

het is zondag dus ik heb weer een beetje tijd om te bloggen :)! meestal schrijf ik over een speciale dag maar vandaag zal ik gewoon een beetje vertellen over de normale dagen hier op mijn campus.

ik ben hier nu al 1 maand en half en het lijkt dat ik hier nog maar een aantal dagen ben. De dagen, weken gaan ongeloofelijk snel voorbij., Dit doordat ik 3 dagen per week stage heb, 1 avond vrijwilligerswerk moet doen, les heb, moet studeren, en alle andere leuke dingen natuurlijk!

De campus is te vergelijken met een klein dorpje! De dorm en mijn kamerzijn mijn huis. We hebben alles wat een normaal dorp zou hebben.
We hebben restaurants zoals taco bell en subway, maar ook een lekkere suchi en mexicaan. En natuurlijk niet te vergeten de ongeloofelijke dinnighall. Ik het begin was alles heel speciaal en lekker maar nu begint het toch stilletjes aan te vervelen. Maar toch, ik probeer te blijven variëren. We hebben ook winkels met kleren, deze kleren hebben allemaal een uncg teken maar toch ... :p Het is heel leuk om te zien dat een universiteit zo ene ongeloofelijke spirit heeft, iedereen is er fier op en wil dat dan ook laten zien door uncg kleren te dragen op sportwedstrijden of andere aangelegenheden.

Wat ik ongeloofelijk fijn vind is dat we 3 verschilldende coffee cafétjes hebben: tatestreet coffee, coffeeologie en natuurlijk starbucks. Hier ben ik verslaagd geraakt aan chaitea latte. Dit is ongeloofelijk lekker en smaakt gewoonweg naar Kerstmis :).
Naast deze lekkernij hebben we ook een yum yum's. 1 bolletje hier is gelijk aan 3 bollen in België. Maar de smaken zijn zoooo lekker :)

Om al deze caloriën een beetje bij te houden ga ik nog steeds een aantal keer per week naar de gym. Ik doe de groepslessen mee en ga dan soms nog een beetje op mezelf verder!

Wat ik eerst niet kon geloven is dat we zelf een bus hebben dat rond de campus heen rijd, en geloof me dat ik vrij belachelijk want onze campus is nu ook niet zo groot :p .... ik zelf heb de bus nog nooit genomen dus :). Er zijn ook bussen die naar de twee shoppingcenters rijden en die heb ik natuurlijk al een aantal keer genomen!

Niet te vergeten is de cafés en clubs, maar die liggen een beetje buiten de campus.

Ohja wat ik niet mag vergeten is dat we een eigen politiekantoor en klein ziekhuis hebben haha is dat niet ongeloofelijk Amerikaans :p

Zoals jullie kunne zien leef ik eigenlijk in mijn eigen klein dorpje en dat is super gezellig!!

Zizo ik hoop dat jullie nu een beetje meer weten over mij kleine campus :)

Donderdag vertrek ik voor 6 dagen naar Miami.... dus je zal snel weer een avontuur van me kunnen lezen :)

kuss tot snel!

pol

Reacties

Reacties

bonne maman

ja paulintje jij maakt daar een ongelooflijk tijd mee
ik wist niet dat het in amerika zo prettig kon zijn!!
amuseert je goed in miami , maar voorzichtig met de zeis hoor
kusjes ++++ en goede nacht
bonne maman

Tante Lief

Wat een ongelooflijke leuke tijd maak jij daar mee......! En nu zelfs nog een weekje Miami! Het leven gaat hard worden als je terugkomt dus geniet er maar supergoed van!!!!
Hier gaat alles zijn gewone gangetje dwz N.René hard aan het werk en ikke mjn tijd verdelen tussen school , bomma , kleinkids,feestjes in het wk enz.....
Ons Nathalie is aan haar laatste week bevallingsverlof bezig. Vandaag is ons Jeffke voor de eerste keer naar de creche geweest . Hij werd gebracht om 10h en om ............12h stond Nathalie er al terug!!!! Het zal zwaar zijn om hem maandag heel de dag achter te laten! Al een geluk dat grote zus Maxine nog een oogje in het zeil kan houden!Volgende woensdag komen ze voor de eerste keer samen naar Oelegem......hopelijk slapen ze dan allebei door.....! Jeff heeft nog steeds last van reflux maar sinds hij naar de osteopaat is geweest is er nu toch al wat verbetering. Hij is heel schattig en begint al te reageren en heeeeeel lief te lachen. AXINE ( zoals ze zichzelf noemt) begint nu ook goed te praten , elke week heeft ze woordjes bijgeleerd. Ik heb van een collega een winkeltje kunnen overkopen en dat is hier nu hier haar nieuw speelgoedje....je moet haar bezig zien met de kassa en de scanner!En nona staat dan met haar geld klaar om te kopen....... Ze houdt je wel bezig hoor! Op 22 oktober wordt ze 2 jaar dus nog een half jaartje en ze kan ook naar school!
Vorige week hebben we het nog eens gehad over Barcelona met de vrouweljke familieleden maar we wachten natuurlijk wel tot je terug bent ! Ik denk wel dat de nichtjes al eens wat hotellekes gaan bekijken op internet.Dat zal leuk worden!
Ziezo Paulientje,weer een beetje nieuws uit Oelegem. Ik ga nu nog wat verbeteren ( een hele lange toets van 26 leerlingen en ik heb hier echt een hekel aan) maar ja , af en toe moet er getoetst worden want anders studeren ze helemaal niet meer.
Nog een dikke 3 weken en het is weeral een weekje verlof. Ik ga met N.René een paar daagjes mee naar Israël, ik kan er wel niet veel gaan doen maar een dag of 2 aan de dode zee ( waar hij moet zijn voor het werk) en nadien nog 2 dagen Tel Aviv is altijd plesant hé!
Hou je goed , amuseer je heel hard en tot schrijfs!!!!
T.Lief xxx

Laura Verhoeven

jooeee polle,

amai, chanceke dak eindelijk uwen blog heb gevonden :) o meid, ik ben zo blij da je daar n toffe tijd hebt!
hier ist ook super hoor, maar je mist niks bijzonder. als je trugkomt gaat alles nog helemaal t zelfde zijn en kan je met gemak trug in je oude vertrouwde leventje rollen. ik ga s proberen om skype op punt te stellen dan kunnen we op die manier bijpraten wnt alles typen is echt wel veel veeel werk. tot snel men polleke

Sophie

hey polleke!
Ik merk dat je al veel hebt meegemaakt en dat het daar echt heel fijn is!
Ik daarentegen ben volop terug bezig met school, thesis, lerarenopleiding, opdrachten, vrij veel werk allemaal maar het is voor het goede doel é :-)!
Als ik zo al je verhalen lees dan krijg ik zin om ook terug op vakantie te gaan!
Hopelijk kunnen we Barcelona snel vast leggen als je terug bent! Zou wel super leuk zijn!
Ik zit nu ook met Mathias op kot, dus als je terug bent dan zal ik is iets organiseren zodat je is kan komen é :-)! Geniet er nog van! Goe feeste, studeren, ontdekken, lesgeven, genieten en plezier maken!
Tot binnekort! kus x

Eline

Pauline!!
zo leuk om te lezen wa gij daar allemaal mee maakt!!
klinkt echt zooooo tof, ben echt jaloers!
ben benieuwd naar u verhalen over Miami :) !
we moeten echt DRINGEND eens skypen, ik zal nog wel een berichtje sturen daarvoor ;) !

geniet er nog suuuuuper goed van!! en wij missen u hier wel zne !! :(

xoxoxoxo

Bénédicte

Door mijn stage heb ik het lezen van je blog een beetje verwaarloosd, maar da wil nie zegge da ik nie aan u denk zenne..want ik mis u ONTZETTEND hard, nie normaal. En ik heb mijn schade ingehaald me alles te hebben gelezen :) ! heheh. Maar ik ben blij da je het daar zo goed hebt ! ik zie het aan de foto's ook die af en toe verschijnen en aan de leuke verhalen die je te vertellen hebt!! echt super !!
hopelijk gaat mijn stage snel voorbij, en ben je snel terug..maar geniet er maar vooral goee van !!
dikke kus ! en tot skype's zondag !! xoxo

Katrien

Polleee! :)
Wat een zotte verhalen allemaal! Ik volg je vooral op facebook maar ik dacht, ik zal ook maar eens iets achterlaten op je mega uitgebreide blog!! Echt leuk om zo in detail iets van je te horen!
Die 3 maanden lijken voor jou misschien niet lang, maar ik kan al niet wachten tot je terug bent :p haha! Maar ben blij om te horen dat je het er super vindt. Zo leuk dat je al zo veel nieuwe vrienden hebt, dan kan je achteraf een wereldreis maken en ze allemaal terug bezoeken! :) (ik ga dan wel stiekem mee:p)
Geniet er nog van, ik mis je suuuuper hard en nog is snel skypen hé! :)xxxxxxxxxxxxx
dikke dikke dikke knuffel!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!