paulinevanaelst.reismee.nl

myrthel Beach!

Hey iedereen!

Vorige maandag was het labourday dus..... een extra lang weekend! We zijn met een 40 tal internationale studenten zaterdag om 8u met de bus naar myrthel beach. De eerste helft van onze rit was behoorlijk koud want de chauffeur wilde de airconditioning niet afzetten. En als er één ding is dat Amerikanen graag doen is het de airconditioning ongeloofelijk koud zetten, brrrr! Onze lunch stop hielden we aan een fastfood plaats. Iedereen ging naar wendy's ( een soort Quick ) omdat dat er het beste uit zag. Iedereen was aan het aanschuiven en bestelden eten... en toen was het mijn beurt. Net toen ik besteld had zagen we dat iemand van het personeel twee ( hele) grote kakkerlakken uit de keuken veegde. Deze lagen dan zomaar naast de toog wat dood te wezen. Ze gooide deze zelfs niet in de vuilnisbak. Op een gegeven moment zagen we zelfs dat één van de twee schattige beestjes nog leefde en spartelde. Maar nu zijn we natuurlijk weer een Amerikaanse ervaring rijker en iedereen ging weer naar de bus. Na een lange rit kwamen we om 2u ‘s middags aan in ons motel. We zagen in de verte allemaal grote en chique motels dus iedereen was opgewonden. Maar toen onze bus stopte waren we bij het kleinste motelletje ooit aankomen. We hadden wel een zwembad, Allé ja een put met water in en orka's op de bodem geschilderd.
We hadden wel geluk want ons motel lag praktisch op het strand. We hebben dan ook meteen onze bikini aangedaan en naar het strand getrokken. Het water was super warm en de golven waren immens.

Cool


Die avond zijn we naar broadway place getrokken. Dit is een groot meer met veel verschillende restaurants, attracties, veel felle kleuren en winkels vol snoep. Na het eten was er dan ook een groot vuurwerk op het meer. We zijn daar eveneens gebleven om een stapje in de wereld te zetten. Een hele leuke discotheek maar om exact 10 voor 2 ‘s nachts ging de muziek uit en de lichten aan. We hebben eerst vrij lang op een taxi moeten wachten maar eenmaal terug in ons motel aangekomen zijn we nog eventjes naar het strand getrokken om dan in ons bedje te kruipen. De volgende ochtend ben ik naar men eerste pancake house geweest. Dit was een hele ervaring opzich. Wafels, pannenkoeken, eitjes of alles te samen... niks is te speciaal. Voor de rest hebben we heel de dag aan het strand gelegen en eigenlijk het meeste van de tijd in het water gezeten. De golven waren weer zo hoog dat ik moeite moest doen om niet te verdrinken. Die avond zijn we in een heel gezellig restaurant gaan eten en heb ik samen met Ester de lekkerste chocolade cake ooit gegeten. Om ons weekend af te sluiten zijn we dan allemaal samen naar het strand getrokken om ‘s nachts te gaan zwemmen, de limbo te dansen en om ons gewoon te amuseren.

Het was een ongelofelijk geslaagd weekend en ik denk dat alle internationale studenten die op de trip waren dichter naar elkaar zijn gegroeid.
Dit merk ik zeker nu in de week na onze trip.

Laughing

Deze week was mijn stage kort maar wel zeer goed. Ik heb meer de kans gekregen om orthopedagogisch te werken. Ik ben nog steeds een leerkracht in de klas maar ik probeer wel om de leerlingen nauwer in het oog te houden. Zo mag ik ook een gedrag methode beginnen uitwerken voor één van de leerlingen. Ik hoop dat dit zal werken zodat ik kan laten zien wat ik allemaal kan. Ik heb wel een compliment van miss Moore gekregen. Ze vindt dat ik me heel goed in de kinderen kan inleven en dat ik heel hard werk.

Zoals je kan zien mijn week was volledig geslaagd

Laughing

Tot snel iedereen!!

Xx pol

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!