paulinevanaelst.reismee.nl

Boston ( 8 Jan - 12 Jan)

Het hostel in boston had eenmooie ik-nkomhaal ( hetzag er een beetje een hotel uit) het had ook allemaal privé kamers, maar de badkamer met 2 douches moesten we wel delen met minstens 10 of zelfs meer kamers... en inderdaad dat gaat dus niet. Het bed was de helft van het bed in New York dus dan moesten Aïko en ik maar lepeltje liggen. Haha! Het ontbijt was wel vrij uitgebreid, maar het liep van 7u tot 9u 's morgens.... Veel te vroeg naar onze mening!

Wink

Boston zelf is een mooie en gezellige stad met niet al te veel te hoge gebouwen. De eerste dag zijn we naar Harvard geweest. De campus vonden we opzich niet zo overweldigend maar de lounge waar de studeten konden samen komen of studeren was abnormaal chique... er stond een super grote openhaard en grote zalige zetels! Ja, hier waren we toch wel jaloers op ze! Daarna zijn we naar het aquarium gegaan... hier konden we roggen en kleine haaien aaien en er zat een reuze octopus en meer als 100 sgattige pinguins....

De volgende dagen hebben we het ' freedom trail' gevolgd. Dit is een route door boston die langs alle 'oude' en historische gebouwen loopt. Dit is best wel leuk om te doen omdat je gewoon een rode bakstenen lijn op de grondmoet volgen. Deze hebben ze door heel de stad getrokken! Op deze manier hebben we toch wel heel boston gezien

Laughing
!

Voor derest hebben we ook nog een beetje geshopt en genoten van de laatste dagen !

Voor onze laatste stop hebben we Amtrak genomen richting Philadelphia... 6 u lang op de trein...