paulinevanaelst.reismee.nl

New York! ( 28 dec - 4 jan)

Ja wat kan ik daar allemaal over vertellen... NY city is gewoon weg A-mazing hoe wij het op het uncg's zouden zeggen! ( dat leg ik wel uit als ik terug ben

Laughing
.... Btw dat is over een aantal dagen
Surprised
). Ons gedeeld appartement lag in het begin van Harlem. Dit was op 10 minuutjes met de tram van time square en 5 minuutjes wandelen van Central park. We hadden hier het grootste bed dat je u kan voorstellen, zalig! We hebben natuurlijk de volledige toerist uitgehangen, we hebben alles gaan bezichtigen en veel in de rij staan wachten, brr... da was toch koud ze! Een aantal dagen hadden we het zonnetje, maar soms was het zo koud dat handschoenen en twee paar kousen niets hielpen tegen de kou. Nieuwjaar was ook echt een hele belevenis. Hier hadden we gelukkig wel goed weer. 's Avonds werd het een beetje frisser maar dat viel best wel goed mee. We stonden op een aantal meter van de bekende 'drop of the ball', maar daar zijn we dan weggestuurd geweest door de politie, dit doordat het veel te gevaarlijk begon te worden door de massa mensen dat in het kleine straatje stonden. Uiteindelijk stonden we op minsten 5 blokken weg en konden we niets zien... gelukkig hadden we wel een scherm waar we alles op konden volgen! We kunnen toch maar zeggen dat we op time square gestaan hebben hé
Laughing
! Tijdens het wachten is Pittbul, Justin Bieber en Lady gaga komen optreden. ( ja ik weet het iedereen is jaloers op Justin Bieber haha) En dan kwam het aftellen! Iedereen begon enorm hard mee te tellen, het geluidvolume op dat moment kan je je gewoon niet voorstellen, maar het is wel heel indrukwekkend!!

Na het aftellen zijn we dan in een leuk café beland waar we tot half 6 zijn blijven plakken! Dus ik denk dat Nieuwjaar toch wel geslaagd was!!

Geshopt hebben we natuurlijk ook een beetje, maar we hebben ons zeer flink ingehouden doordat onze valiezen al veel te zwaar zijn! Haha.

Natuurlijk valt er over NY veeeeeel meer te vertellen, maar ik moet het een beetje spannend houden hé....

kuss pol x

Reacties

Reacties

Anneke

Klinkt geweldig, ik veronderstel dat je je verhalen honderden keren zal moet vertellen als je terug bent maar toch wil ik ze ook allemaal horen hoor.
dikke kussen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!